Recent Posts

fredag 4. desember 2009

Charlie the Owl

I dag er jeg i skikkelig julestemning! Da jeg våkna i morges (kl 10:30 faktisk, believe it or not!) snødde det, og jeg satte meg ned etter frokosten med julemusikk på og sydde min første pengepung (: Etter litt irritasjon, mange løse tråder og et par opprekninger ble ikke resultatet så alt for verst. Planlegger å sy mange, som jeg skal gi bort i julegaver. Hvis jeg rekker det da ;)

Appropos julegaver, denne nydelige håndlagde ugla er et fint tips til ugleelskere som meg (: Han heter Charlie, og man kan kjøpe ham og flere søte og sjarmerende dyr i Skunkboy Creatures nettbutikk på Etsy.


"Charlie is a serious owl who frequents the circus. He loves everything about the stinky splendor that is that magical place, and dreams of one day joining, though he is much too cautious to ever do so."

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails